Daniel: "Ik ben Daniel Kadouch. Ik ben dermatoloog en oprichter van Tenue de Soleil. Tenue de Soleil is een lifestyle merk en staat voor duurzame zonbescherming."
Daniel: "Tenue de Soleil had een groeiende email lijst met een paar honderd mensen in ons bestand. We stuurde al met regelmaat nieuwsbrief campagnes, zo'n 2 keer in de maand. Vooral in de zomermaanden als zonbescherming extra belangrijk is en ook bij het aankondigen van nieuwe collecties. We waren ons er wel bewust van dat email automations erg belangrijk waren om toe te voegen voor extra conversie, zoals het herstellen van abandoned carts en checkouts, maar dat hadden we nog niet gedaan."
Daniel: "In Klaviyo zijn een aantal geautomatiseerde email flows aangezet. Samen vormen die een Email Lifecyle Systeem. Eerst in het Engels en later zijn ze ook vertaald naar het Nederlands."
Daniel: "Door het toevoegen van de email automations is onze omzet uit email verhoogd en komt nu maandelijks zeker 40% van onze totale omzet vanuit email."
Daniel: "Wat mij het meest positief heeft verrast aan de cursus is dat het volgen van de stappen eigenlijk automatisch tot een heel erg goed resultaat leidt."
Daniel: "Ik denk dat de online cursus ontzettend veel inzicht geeft en voor een cursus over het Email Lifecycle Systeem erg volledig is en tot in detail gaat. Als je helemaal geen ervaring hebt met Klaviyo email automation en wat tijd er voor vrij maakt, dan kan je het hiermee heel goed zelf opzetten. Bij ons was tijd ook wel een beperkende factor, omdat we ons interne team graag zo klein mogelijk houden. Vandaar dat we heel blij zijn dat we nadat we de cursus gedeeltelijk hadden gedaan en ook zagen hoe jullie als team het goed kunnen neerzetten, we jullie hebben gevraagd om ons eigenlijk ook echt te helpen met de implementatie. Wetende dat jullie vanuit ervaring en expertise met andere webshops werken. Dat heeft ons heel veel werk uit handen genomen."
Daniel: "Ik denk dat de communicatie heel helder was en zeker bij het opleveren van projecten werd er heel duidelijk op de mail aangegeven wat er allemaal is opgeleverd. Er waren ook goede feedback rondes. Dus het was een hele efficiënte communicatie."
Daniel: "Ik beveel jullie zeker aan. De ervaring en kennis die jullie meebrengen is van een enorme toegevoegde waarde voor elke e-commerce onderneming. Als er budget en tijd is om de cursus zelf te volgen, dan is dat zeker aan te raden. En als er budget is om het aan jullie uit te besteden dan zou ik dat ook zeker adviseren.