"Ecommerce Accelerator heeft ons geholpen om succesvol naar Klaviyo te migreren en alle belangrijke email flows neergezet om klantrelaties door te ontwikkelen op verschillende plekken in de klantreis van nieuwe bezoeker tot aan tevreden en loyale klant. Toen de eerste flows live gingen zagen we daar al snel ook de eerste resultaten uit terugkomen."
Frank: "Ik ben Frank Beekwilder. Ik ben mede oprichter van OvaBalance. Wij zijn een webshop met voedingssupplementen en vitamines die vooral gekocht worden door vrouwen die een hormoonafwijking hebben."
Frank: "Ten eerste zijn we dus een andere email tool gaan gebruiken, namelijk Klaviyo. Die moest ingericht worden dus dat was eigenlijk punt één. Toen ben ik opzoek gegaan naar een specialist op het gebied van Klaviyo, dus niet alleen maar email marketing maar ook specifiek de tool Klaviyo".
Frank: "Toen ik aan het kijken was ben ik verschillende aanbieders tegengekomen en wat ik prettig vond aan Ecommerce Accelerator is dat ze me down to earth gasten leken, de website was kort maar krachtig en eigenlijk kon ik wel precies de boxes ticken die voor mij belangrijk waren. Dus specialist in Klaviyo en het laten groeien van je bedrijf met email marketing. Bij het eerste gesprek met Dennis werd me al duidelijk dat wat op de website staat inderdaad ook is wie ze zijn. Down to earth gasten met een duidelijke missie."
Frank: "Dennis heeft er eigenlijk voor gezorgd dat we alle belangrijke email flows hebben neergezet. Er zijn dus verschillende flows gebouwd met emails die aanhaken op verschillende momenten van mensen in de customer journey. Ook is er een consistenter verhaal neergezet naar aanleiding van wie wij zijn en ons bedrijf. Toen de eerste flows live gingen zagen we daar al snel de eerste resultaten ook uit terugkomen. We halen nu 50% van onze omzet uit email"
Frank: "Een punt dat ik nog even specifiek wil benoemen is de communicatie tijdens de samenwerking, omdat Dennis altijd alle vragen die je hebt heel gestructureerd beantwoord. Er worden geen dingen achterwegen gelaten, wat heel vaak gebeurt met andere bedrijven. Dus je krijgt gewoon altijd duidelijk antwoord de vragen die je hebt en dat is gewoon super prettig omdat je dan gewoon echt weet ik kan dit nu afvinken van m'n lijstje, dit is gedaan klaar. In plaats van ik moet er nog drie keer op terug komen en het is nog steeds niet duidelijk. Dus dat ik echt heel prettig."
Frank: "In eerste instantie denk je dat je zelf wel weet hoe het werkt en dat je er wel de tijd voor kunt vinden. En dat je dat prima kunt managen. En tot op zeker hoogte is dat zo want dat hebben we tot nu toe altijd gedaan. Maar op het moment dat je bij het toch super belangrijke kanaal email een specialist betrekt, merk je gewoon dat je nog veel verder kunt gaan dan waar je zelf was gekomen. En ik denk echt dat ondanks dat email al honderd duizend keer dood is verklaard, het dat absoluut niet is. Het was al een belangrijk kanaal voor ons en het wordt een nog belangrijker kanaal voor ons, en het is het gewoon echt waard om met jullie als specialist samen te werken om het naar een hoger niveau te brengen."